همشهری‌آنلاین: انجمن متخصصان روابط عمومی، فراخوان مقاله نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه را منتشر کرد.

روابط عمومی و تبلیغات بانک و بیمه کلید

به گزارش شارا به نقل از کمیته اطلاع رسانی انجمن، انجمن متخصصان روابط عمومی با هدف گسترش و تبادل دستاوردهای علمی، پژوهشی و حرفه‌ای در عرصه روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه، نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانک و بیمه را 29 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌نماید.

مقالات علمی‌در سه بخش سخنرانی‌های ویژه، سخنرانی‌های تخصصی و پوستر ارایه خواهد شد. با توجه به پتانسیل‌های بالقوه و بالفعل موجود در صنعت بانکداری و بیمه کشور، پیشنهاد می‌شود مدیران روابط‌عمومی‌بانک‌ها، بیمه‌ها و سایر سازمان‌ها و شرکت‌های مرتبط نتایج فعالیت‌ها و دستاوردهای خود را به گونه ای برجسته ارائه نمایند تا از این فرصت ارزشمند برای بحث و گفتگو با صاحب نظران و حرفه ای‌های این صنعت بهره مند گردند.

دبیرخانه همایش از فرهیختگان، اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان این عرصه دعوت می‌نماید تا دستاوردها و تجارب و به ویژه نوآوری‌های خود را ارایه داده و بستر گسترش و تبادلات علمی‌را در این عرصه بیش از پیش فراهم نمایند.

محورهای اصلی همایش

الف- روابط عمومي

  1. جايگاه و نقش روابط‌عمومي در بانک و بیمه
  2. روابط عمومي و اهميت ترويج بانكداري اسلامي
  3. روابط عمومي و اهميت اخلاقيات در صنعت بانک و بیمه
  4. ارتباطات يكپارچه و مسئوليت اجتماعي در فعاليت‌های بانک و بیمه
  5. نقش روابط‌عمومی ‌در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی
  6. روابط عمومي، بانکداري ايمن و فرهنگ سازي
  7. روابط عمومي، خوشنامي و سلامت بانکي
  8. ارتباطات بحران، بحران اعتبار و مديريت هوشمندانه امور بانك و بیمه
  9. بانك، بیمه و خدمات روابط عمومي با بهره‌گیری از رسانه‌هاي جديد
  10. روابط عمومي، رفتار مشتري، تکنولوژي و آيندۀ خدمات بانکی و بیمه ای
  11. چالش‌‌هاي دست‌اندرکاران روابط عمومي در صنعت بانک و بیمه
  12. روابط‌عمومی‌و بانکداری تخصصی
  13. روابط‌عمومی‌و بازاریابی خدمات بانک و بیمه
  14. جایگاه روابط‌عمومی‌و تقویت ارتباطات درون سازمانی
  15. راهکارهای روابط‌عمومی‌بین المللی در تحقق اهداف بانک و بیمه
  16. برنامه ریزی و پژوهش در روابط‌عمومی‌بانک، بیمه و بورس
  17. نقش روابط‌عمومی‌در تقویت رویکرد مشتری مداری در بانک و بیمه

ب- تبليغات

  1. تبلیغات و اهميت ترويج بانكداري اسلامي
  2. تبلیغات و نقش اخلاقیات در صنعت بانک و بیمه
  3. تبلیغات و جایگاه مسئوليت اجتماعي در صنعت بانک و بیمه
  4. جایگاه و نقش تبلیغات در عملکرد بانک و بیمه و جذب منابع
  5. رويکردهاي فعلي به تبليغات بانک و بیمه
  6. وجوه ترويج و تبليغ در صنعت بانک و بیمه
  7. موارد جديد تأکيد بر سياست‌های تبليغي خدمات بانک و بیمه
  8. خلاقيت در تبليغات جاري بانک و بیمه؛ شکل‌ها و قالب‌های جدید برای فعالیت
  9. نحوۀ بهينه‌سازي بودجه براي کارزارهاي تبليغات بانکی
  10. پیشرفت فنی و تخصصی در محصولات جدید بانکداری و معرفی آن به بازار رقابت
  11. ابزارها و روش‌های موفق از تبلیغات بانکی و بیمه ای جایگزین

ج- تقویم همایش

  • آخرین مهلت ارسال خلاصه مقالات: 20 مهرماه 1393
  • اعلام نتایج داوری خلاصه مقالات: 30 مهرماه 1393
  • آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: 20 ماه 1393
  • اعلام نتایج داوری اصل مقالات: 30 آبان ماه 1393

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://prbanking.ir/ مراجعه کنند.

کد خبر 276809

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha